INFOSTAN, GREŠKA ILI TAČAN RAČUN !!??!!??

Danas sam dobio račun za Infostan i uglavnom je većina stavki u redu. Ono što mi nikako nije jasno, to je sledeće:
1. Stavka ‘HLADNA VODA’ – uvećana je u odnosu na prošli mesec 2 i slovima DVA puta !!! Sve bi to bilo u redu da postoji potrošnja ali u mesecu februaru, baš nešto i nemam utisak da je bilo ko mogao da potroši toliko vode…

Ima tu i jedna sitnica, u januaru su dostavili obračun za decembar 2013. i januar 2014. gde je ova druga duplo veća od računa za decembar, naravno za februar su sabrali ova dva meseca i normalno pomnožili sa 2 !!!

2. Stavka ‘KANALIZACIJA’ – ista šema kao i sa stavkom gore…ali me radoznalost tera da se upiam kakve to merače imaju za navedenu stavku, jer tako su naveli na svom veb sajtu 😀

Nisam bio lenj, uputio sam im E-mail i naravno naveo sve ovo što ste pročitali u ovom članku. Sa nestrpljenjem očekujem njihov odgovor.

Zato, proverite šta plaćate i odmah reagujte, meni lično nije bitan novac ali volim da znam šta plaćam i nemam nameru da me neko pravi budalom.

Random Posts

  • RAZGOVOR SA PREDSEDNIKOM OPŠTINE NOVI BEOGRAD

    Predstavničko telo naselja „Mileve Marić Ajnštajn“, Novi Beograd Drage komšije, Kako u proteklom periodu nismo naišli na razumevanje nadleženih organa […]

  • VEB SAJT I FORUM !!!

    Dana 24. februara, spremamo se da obeležimo prvu godinu postojanja veb sajta i foruma našeg naselja. Naselje MMA – veb […]

  • Godinu dana…

    kako postoji i radi forum i veb sajt našeg naselja…meni deluje kao da smo počeli pre par nedelja a vama […]

  • O B A V E Š T E NJ E !!!

    Poštovani/a, obaveštenje, obzirom da nam je u planu isključivanje foruma na adresi forum.trade.in.rs prosledili smo Vam putem E-mail-a parametre za […]

3 thoughts on “INFOSTAN, GREŠKA ILI TAČAN RAČUN !!??!!??

  1. Kako je krenulo, uskoro će biti jeftinije da se tuširamo flaširanom vodom. A tek će biti papreno kad, na leto, počnemo da zalivamo travnjake ispred zgrada … Šalu na stranu, nas su za prošli mesec opljač… pardon, zadužili, sa 21 m3 vode. Moraćemo da se odreknemo bazena na terasi 🙁

  2. Prošlo je skoro 10 dana otkako sam pokrenuo ovu temu, pa je red i da napišem šta je na kraju ispalo…
    Elem, Infostan se ‘brani’ činjenicom da su navedenu potrošnju dobili od vodovoda i da bi njih morao da kontaktiram kako bi dobio sva očitavanja. Naravno, to mogu da uradim i ukoliko se žalim Infostanu ali bi procedura trajala malo duže. Drugim rečima ‘žali se upravi vodovoda’ 🙂
    Naravno, pre nego što bilo šta pokrenem po ovom pitanju, konsultovaću se sa KS, šta nam je i kako činiti ubuduće.
    Nije problem platiti račun ali ispada da po toj logici, sutra mogu da stave 10x veću cifru i da nastave ‘šišanje’, zar ne ?

Leave a Reply