Danas sam dobio račun za Infostan i uglavnom je većina stavki u redu. Ono što mi nikako nije jasno, to je sledeće:
1. Stavka ‘HLADNA VODA’ – uvećana je u odnosu na prošli mesec 2 i slovima DVA puta !!! Sve bi to bilo u redu da postoji potrošnja ali u mesecu februaru, baš nešto i nemam utisak da je bilo ko mogao da potroši toliko vode…
Ima tu i jedna sitnica, u januaru su dostavili obračun za decembar 2013. i januar 2014. gde je ova druga duplo veća od računa za decembar, naravno za februar su sabrali ova dva meseca i normalno pomnožili sa 2 !!!
2. Stavka ‘KANALIZACIJA’ – ista šema kao i sa stavkom gore…ali me radoznalost tera da se upiam kakve to merače imaju za navedenu stavku, jer tako su naveli na svom veb sajtu 😀
Nisam bio lenj, uputio sam im E-mail i naravno naveo sve ovo što ste pročitali u ovom članku. Sa nestrpljenjem očekujem njihov odgovor.
Zato, proverite šta plaćate i odmah reagujte, meni lično nije bitan novac ali volim da znam šta plaćam i nemam nameru da me neko pravi budalom.
Kako je krenulo, uskoro će biti jeftinije da se tuširamo flaširanom vodom. A tek će biti papreno kad, na leto, počnemo da zalivamo travnjake ispred zgrada … Šalu na stranu, nas su za prošli mesec opljač… pardon, zadužili, sa 21 m3 vode. Moraćemo da se odreknemo bazena na terasi 🙁
Ako je za utehu, nismo jedini koji imaju ovaj problem:
http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/448931/Ponovo-haos-sa-racunima-ovaj-put-za-komunalije
Prošlo je skoro 10 dana otkako sam pokrenuo ovu temu, pa je red i da napišem šta je na kraju ispalo…
Elem, Infostan se ‘brani’ činjenicom da su navedenu potrošnju dobili od vodovoda i da bi njih morao da kontaktiram kako bi dobio sva očitavanja. Naravno, to mogu da uradim i ukoliko se žalim Infostanu ali bi procedura trajala malo duže. Drugim rečima ‘žali se upravi vodovoda’ 🙂
Naravno, pre nego što bilo šta pokrenem po ovom pitanju, konsultovaću se sa KS, šta nam je i kako činiti ubuduće.
Nije problem platiti račun ali ispada da po toj logici, sutra mogu da stave 10x veću cifru i da nastave ‘šišanje’, zar ne ?