UGOVOR O PRUŽANJU USLUGA VEŠTAČENJA

UGOVOR

O PRUŽANJU USLUGA

Zaključen u Beogradu, dana 20. novembar 2013. godine između:

  1. KUPACA SOCIJALNO NEPROFITNIH STANOVA U NASELJU „STAMBENO-POSLOVNI OBJEKTI ZAPADNO OD UL. DR IVANA RIBARA-NOVI BEOGRAD“, Ul. Mileve Marić Ajnštajn 26-78, Novi Beograd, (u daljem tekstu Naručilac usluge)

i

  1. OVLAŠĆENIH SUDSKIH VEŠTAKA MINISTARSTVA PRAVDE I DRŽAVNE UPRAVE, i to: Davorka Palikuće, broj i datum rešenja: 740-05-05195/2010-03, od 06.07.2011. godine i Miodraga Dragovića, broj i datum rešenja: 740-05-03369/2010-03, od 06.07.2011. godine (u daljem tekstu Pružalac usluge) i

Član 1.

Predmet ovog Ugovora je pružanje usluga veštačenja sa ciljem utvrđivanja/proračuna proizvodne cene kvadratnog metra stana u naselju „Stambeno-poslovni objekat zapadno od ul. dr Ivana Ribara-Novi Beograd“. Ugovorne strane saglasne su da predmet veštačenja bude objekat B1.1, sa procenom pripadajućih zajedničkih troškova koji ulaze u proizvodnu cenu, koji se nalazi u ul. Mileve Marić Ajnštajn 42, Novi Beograd. Overena i potpisana Ponuda za veštačenje koju je Pružalac usluge dostavio Naručiocu usluge sastavni je deo ovog Ugovora.

 Član 2.

Ugovorne strane saglasne su da posao veštačenja otpočne 20. novembra 2013. godine i da bude okončan najkasnije do 20. januara 2014. godine, kada će Naručiocu usluge biti uručen nalaz i mišljenje veštaka.

 Član 3.

 Obaveze Pružaoca usluge su: da oformi četvoročlani tim veštaka, koji će pored dva veštaka građevinske struke činiti i po jedan ovlašćeni veštak mašinske i elekto struke; da se u procesu utvrđivanja/proračuna proizvodne cene kvadratnog metra stana u svemu pridržava navoda iz Ponude za veštačenje; da pribavlja, izuzev projektne dokumentacije naselja, sva druga dokumenta koja su im dostupna u procesu veštačenja; da po zahtevu pravnog zastupnika Naručioca usluge izvrši dodatna veštačenja u toku samog procesa veštačenja; da izradi i dostavi svoj nalaz i mišljenje u skladu sa pravilima struke; da svaki član četvoročlanog tima veštaka po potrebi „brani“ nalaz veštačenja pred telima Grada Beograda, odnosno sudskih instanci na kojima Naručilac usluge bude pokušavao ostvariti zaštitu svojih prava.

Obaveze Naručioca usluge su: da obezbedi projektnu dokumentaciju celokupnog naselja; da omogući nesmetan pristup veštacima u sve delove objekta koji je predmet veštačenja; da organizuje i koordinira svim aktivnostima koje budu bile neophodne na nivou naselja.

 Član 4.

Naručilac usluge  je saglasan da Pružaocu usluge, na ime pruženih usluga iz čl. 1. ovog Ugovora, uplati bruto nadoknadu u dinarskoj protivvrednosti od 1.600 EUR, po srednjem kursu Narodne banke Srbije, na dan uplate, i to: 30% ugovorene cene po otpočinjanju veštačenja 20. novembra 2013. godine, a ostatak od 70% po uručenju nalaza i mišljenja Naručiocu usluge. Isplata nadoknade izvršiće se na ruke Pružaocu usluge. U slučaju nepredviđenih troškova i aktivnosti tima veštaka ugovorena nadoknada može se povećati maksimalno za 400 EUR, tako da ukupna nadokada može iznositi najviše 2.000 EUR, što će se regulisati zaključivanjem Aneksa ugovora.

 Član 5.

Za Naručioca usluge ovaj Ugovor potpisaće svaki vlasnik stana koji finansijski podržava proces veštačenja, tako da se sastavnim delom ovog Ugovora ima smatrati i lista potpisa vlasnika stanova, koja će, pored Ugovora, biti overena i potpisana od strane Pružaoca usluge.

 Član 6.

Ugovorne strane su saglasne da sve sporove rešavaju sporazumno. Sporazumno nerešeni sporovi rešavaće se pred nadležnim sudom u Beogradu.

 Član 7.

Ovaj Ugovor je sačinjen u 2 (dva) istovetna primerka, od kojih po 1 (jedan) zadržava svaka ugovorna strana.

Za Naručioca usluge                                        Za Pružaoca usluge                                            

U prilogu lista potpisa vlasnika stanova           Davorko Palikuća, ovlašćeni sudski  veštak

Miodrag Dragović, ovlašćeni sudski veštak

Tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply